woensdag 6 oktober 2010

Week 4


Op dinsdag is er een meisje langs geweest bij mij in de studio.
Ik had een lamp geleend van school. De lamp kon ik via mijn infrarood zendertje op de camera laten flitsen. Dit was erg makkelijk!
Het was leuk om met haar te werken, het viel alleen tegen dat als ik flitste zij haar ogen dicht deed. Heb gevraagd of ze zoveel mogelijk haar ogen open wilde houden, maar op de meeste foto's heeft ze toch haar ogen dicht. Ik heb wel een foto die ik kan gebruiken voor mijn studio opdracht. En daar ging het om. Ik heb verschillende opstellingen met licht gebruikt.

Op woensdag heb ik mijn vakopdracht gedaan en een logo voor mijn contrast met briefpapier
ontworpen. De vakopdracht vond ik zelf goed gaan en erg leuk om te doen. Ook moesten we hiervoor een factuur maken.
Daarvan is dit het resultaat:

Vrijdag in de studio les hebben we vrijstaand gefotografeerd. De week ervoor was dit mislukt dus moesten we het over doen. We hebben het licht gemeten, dit was meteen goed. Vervolgens hebben we met diafragma 11 gefotografeerd en zijn de foto's gelukt. Humphrey stond model voor mij.
Daarna hadden we nog tijd over en hebben we een tafel gepakt om glas te fotograferen deze foto's zijn nu ook af.

Dit is de opstelling bij het vrijstaand fotograferen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten