woensdag 22 september 2010

Week 3




uiteindelijk resultaat Studio:

Deze week heb ik testfoto's gemaakt van het licht op verschillende plaatsen in huis en in mijn omgeving.
Ik heb mijn zusje meegenomen als proefpersoon. Dit heb ik getest omdat als het echte model komt ik dan precies weet waar ik mooie foto's van
haar kan maken. Ik heb tevens ook een paar mooie foto's aan de testserie overgehouden die ik evt. kan gebruiken.


Ook heb ik een lamp geleend en studio foto's bij mij thuis gemaakt van een vriendin.
Ik heb haar op verschillende manieren laten poseren en ze nam zelf ook automatisch
verschillende poses aan. Ik vind het altijd heel mooi als de sleutelbeenderen te zien zijn. En dit heb ik haar dan ook laten doen, in combinatie meet een krachtige blik.
Bij het nabewerken heb ik er kleur aan toegevoegd, dat ziet er zo uit:
Gister heb ik het meisje mee genomen naar het bos om locatie foto's te maken.
Ik heb dingen ontdekt met het licht dat door de bomen kwam. Dit was heel mooi op de foto.
Heb ongeveer 2 foto's die ik misschien kan gebruiken voor het concept.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten