woensdag 8 september 2010

Fot31p week 1







In week 1 hebben wij te horen gekregen wat de opdracht is ''Contrast''.
Ik ben gaan denken wat ik daar mee wilde.
Heb het altijd mooi gevonden om (jonge) vrouwen mooi,fris en naturel op de foto te zetten maar heb dit nog nooit gedaan. Daarom wordt dat voor deze opdracht mijn uitdaging om er veel kanten mee op te gaan en mooie foto's te maken.
Hiervoor heb ik wel veel modellen nodig.
Daar ben ik in deze eerste week ook veel naar op zoek gegaan via vrienden, kennissen en hyves.
Ook heb ik veel inspiratie opgedaan en nagedacht over de locatie's.
Inspiratie heb ik opgedaan via internet,fotografen sites en boekjes. De foto's die ik mooi vond heb ik opgeslagen of uitgeknipt zodat ik uiteindelijk 1 grote inspiratiemap had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten