maandag 25 oktober 2010

Week 6

Afgelopen vrijdag heb ik de shoot met een model in huis gedaan. Dit ging erg goed. Heb veel dingen in het raamkozijn gedaan met het licht en de witte gordijnen. In combinatie met haar lange blonde haar gaf dit een mooi effect. Ik heb haar gevraagd lichte kleding aan te doen. Maar we hebben tijdens de shoot ook nog wat kleding verwisseld zodat er nog meer variatie in zat. Ook heb ik dingen met een ouderwetse spiegel gedaan. Dit gaf ook een leuk en rustig effect, waar ik op uit was.


Deze week heb ik verder alle foto's af proberen te ronden. Ik heb ze uitgezocht en bewerkt. Daarna heb ik ze klein geprint zodat ik kon zien wat wel en niet bij elkaar pastte. Heb nog 1 fotoshoot gedaan met Sharita in de studio en dit was mijn lichtplan.



Dit was meteen mijn laatste fotoshoot voor het contrast boekje. Daarom ben ik deze week veel bezig geweest met het beeldbewerken en foto's selecteren voor het boekje. Ook heb ik papier gehaald om mijn boekje in elkaar te 'knutselen'.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten