woensdag 6 oktober 2010

Week 5

Deze week ben ik ervan geschrokken dat ik nog weinig locatie foto's heb. Gelukkig weet ik wel wat ik wil en waardoor het komt. Ik heb goede lichtval nodig en een model, dit loopt telkens langs elkaar heen. Kan het model is het weer niet mooi, is het weer wel mooi en kan het model niet. Ik heb vrijdag middag een afspraak met een model staan om haar in haar huis en slaapkamer te fotograferen. Het is een heel licht huis met mooie gordijnen waar ik leuke dingen mee kan doen.

Ook komt er vrijdag middag in de studio les een jongen langs die ik ga fotograferen. Ik ga hem ruig op de foto zetten in zwart wit. Dit omdat ik dit leuk vind en het contrast in de studio tegen over de naturel vrouwen dan goed kan laten zien.
Deze opdracht kan ook gebruikt worden bij een versje.
Dit is mijn lichtplan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten