maandag 15 juni 2009

Stap 3

LOCATIE:

- The city is empty - Hierbij wil ik laten zien dat de stad niet altijd vol en druk is. Ik wil de lege straatjes stille pleinen en oude huisjes fotograferen.

- Molenkade: De molens in Kinderdijk zijn wereldberoemd en erg mooi om te fotograferen. Ik wil de molens gaan fotograferen in de avond zodat je er een mooie lucht of ondergaande zon bij hebt, ik vind dat dat een mooi effect hebben.

- Rotterdamse haven: In de haven van Rotterdam gebeurt van alles. Er werken veel mensen, die wil ik dan ook op de foto gaan zetten.

STUDIO:
- Disco, grote pruik, grote oorbellen felle kleuren en een zonnebril. Een discobal erbij en het is helemaal af.

- Rock, gitaren, wild haar en een coole blik en een uitstraling van een rockster.

- Klassiek, nette zwart met witte kleding en een viool.

THUIS:
- Mijn omgeving, bij mij achter is een mooi groot bos waar je mooie natuurfoto's kunt maken.

- Mijn broertje en zusje, ik laat hun samen in het bos poseren in witte kleding waar ik dan foto's van maak tijdens bijvoorbeeld het spelen.

- Werk, ik werk in een restaurant waar je foto's van bijv, de kok, het eten de servering kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten